KYIV MEDIA WEEK презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії України – KMW White Paper

0
18

KMW 2021 White Paper вже вийшов у світ! У підсумковому документі KYIV MEDIA WEEK опубліковані п’ять аналітичних досліджень і оглядів актуального стану різних аспектів українського ТБ, кіно та діджитал-ринку, що були здійснені спеціально для Форуму аналітичним виданням Media Business Reports. 

Зокрема, White Paper 2021 містить перше в Україні комплексне дослідження серіального виробництва, яке демонструє його еволюцію за 5 років; аналітичний огляд одного із найбільш перспективних і водночас найменш вивчених секторів медіаринку – VoD-платформ, а також масштабне дослідження прокатної та фестивальної історії кінопроєктів, реалізованих за підтримки Держкіно з 2014-го року. Крім того, читачі дізнаються про найзатребуваніший контент серед провідних мовників та про визначальні тренди телевізійного ефіру в Україні. 

«П’ять досліджень та оглядів, підготовлені для KYIV MEDIA WEEK White Paper редакцією MBR та аналітичним відділом MRM, надають професійній спільноті актуальні ексклюзивні дані, підґрунтя для осмислення тих суттєвих змін, що наразі відбуваються в українській індустрії ТБ, кіно та стримінг-сервісів. До речі, щодо останніх, вважаю, не буде перебільшенням сказати, що це – перша настільки комплексна та, сподіваємося, вдала спроба окреслити й проаналізувати головні тренди й перспективи українських OTT-платформ – молодого ринку, що активно розвивається й водночас лишається загадкою за багатьма параметрами», – Анна Давидова, редакторка спецпроектів Media Business Reports та редакторка KMW White Paper.

Аналітичні дослідження та огляди, що увійшли до KMW 2021 White Paper:

1.  «Серіали на українському ТБ» – перше комплексне дослідження, що представляє повну картину виробництва й демонстрації серіалів в Україні у 2015-2020 роках. Дослідження здійснювалося за низкою різних критеріїв, зокрема, завдяки йому можна дізнатися, серіали якої тривалості та жанрової спрямованості наразі є найзатребуванішими для показу українськими мовниками та найкраще «працюють» в ефірі. Важливо, що дослідження демонструє еволюцію галузі за останні п’ять років. 

2. Дослідження «Тренди теледивлення» аналізує ефір ТОП-6 телеканалів: від загальної статистики до аналізу кожного мовника окремо. Дослідження також показує на які види контенту – шоу, серіали, фільми, тощо ­– робить ставку той чи інший телеканал та чим він відрізняється від конкурентів.

3.  «Вішліст українських мовників» – щорічний аналітичний огляд, сформований на основі інтерв’ю з топ-менеджерами ключових українських телеканалів. Завдяки цьому дослідженню учасники ринку можуть отримати розгорнуту актуальну інформацію щодо програмних стратегій, виробничих планів, найзатребуванішого контенту провідних мовників та про визначальні тренди ефіру в Україні.

4. «Інвестиції України в кіновиробництво» – перше масштабне дослідження кінопроєктів, реалізованих за підтримки Державного агентства з питань кіно України. В процесі підготовки дослідження проаналізовано близько 250 кінопроєктів різних жанрів, що від 2014 року виграли конкурс Держкіно, та згодом були вироблені й здані державі. Результати дослідження демонструють показники прокату фільмів для широкої аудиторії та фестивальну історію авторського кіно. 

5. «Український ринок VoD» – огляд, підготовлений на основі розгорнутих інтерв’ю з топ-менеджерами провідних українських стримінг-сервісів. Вітчизняний ринок ОТТ стрімко зростає,що співпадає із загальносвітовим злетом VoD, й сьогодні платформи перетворюються з ретрансляторів контенту на вагомих гравців індустрії. Аналітичний огляд відображаєпоточний стан галузі в Україні й динаміку її розвитку з урахуванням різних факторів та зачепіпає актуальне питання готовності локальних платформ до виробництва original контенту.

«Цього року в межах KMW White Paper ми зосередилися на українському ринку аудіовізуального контенту, продовживши досліджувати телевізійний ефір, галузь кіно та вперше торкнувшись теми OTT-платформ, аби надати читачам комплексну картину: що і ким виробляється, де це транслюється, ким фінансується та як монетизується. Задля цього до пулу досліджень вітчизняного телеефіру – а саме моніторингу найзатребуваніших типів контенту та програмних стратегій найбільших телеканалів, що його МРМ системно проводить з року в рік, – цього разу додалося дослідження серіалів. У контексті кіно ми сфокусувалися на темі ефективності держпідтримки галузі, а в огляді ринку OTT виокримили його ключові тренди. Наступного року плануємо поглиблювати і розширювати дослідження цих напрямів», – Анастасія Рахманіна, головна редакторка Media Business Reports.

Нагадаємо, 11-ий Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK 2021 проходив 14-15 вересня у гібридному форматі – події відбувалися наживо з обмеженою кількістю глядачів у Hyatt Regency Kyiv та з прямою трансляцією на аналітичному медіаресурсі Media Business Reports (MBR). Дводенна програма KMW включила у себе 18 секцій, серед яких: 10 панельних дискусій, презентації п’яти аналітичних досліджень, дві спеціальні доповіді, а також скринінг трендових шоу та вечірку. Цього року KMW зібрав 70 експертів із 15 країн та 300 учасників, що поспілкувалися про перезавантаження медіабізнесу в умовах “нової нормальності”.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я